gomorgon typ...

godmorgon alla fina läsare! eller godmorgon, haha klockan är snart 2.. men jag vaknade för en timme sen, tog ngn att käka sen direkt satte på en film:). men hade riktigt svårt att somna inatt. somnade först vid 23-24 sen vaknade jag typ vid 01-02 av alla sms... sen kunde jag inte somna förens klockan var 07.. hm..? inte alls bra! nej, verkligen inte... blir härligt tur med tanja ut idag tror jag. prinsessan behöver det! mer om planer för veckan ikväll, kanske en liten bildbomb?;) läs och kommentera riktigt bra nu! /idaaa

Kommentarer
Postat av: josefine

jag vill gärna se lite nya bilder på tanja! :D

2011-07-25 @ 14:18:15
URL: http://cheeeeeyen.blogg.se/
Postat av: linuus

Haha.Ida du väckte mig av alla dina sms ju -.-

2011-07-25 @ 15:07:31
Postat av: Bebo

när kommer du få din nya ponny? :) väntar såååå på bilder från den haha ;) kommer du inte ha Tanja kvar sen ;o ser fram emot bilder på Tanja också för den delen :)

2011-07-25 @ 20:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0