grattis syster ;)!

hellooo alla :D!



åh gud, på så sjukt bra humör idag! vaknade av att mammi ringde mig vid typ halv 9, men sen var det att jobba sig upp ur sängen idag, men andra ord... ja det blev tidigt idag ;) haha men ibland måste man nog gå upp tidigt.
hanna fyller ju år idag :D.
- grattis fina syster §!
15 fyller hon också för dom som undrar..
hon fick typ massa skit- moppe, one pice osv.. får mig att längta ännu mer tills dagen jag fyller 15..
moppe lixom..
-hallåååå... jag vill ju också ha en moppe :(
jaja, den som väntar på nåt gott.... väntar alltid förlänge!

har precis snabbfixat mig, så nu drar man och kör gokart. eller hur det stavas, haha!
ganska mycket bättre idag också, fast väldigt ont i halsen typ. jag tänker iaf inte sitta inne nu.

jo föresten... ska berätta om vad som hände på midsommaren också.. men det kommer lite senare ikväll. för ska ju iväg nu.
men det för bli bra så, för inget jag ingentligen tycker om att skriva om. tror inte att någon gör det dock..
men jäjä.


/idaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0