grebbestad!

ohshit, precis kommit hem från en grym kväll i grebbestad. hade riktigt roligt, men självka karnivken var inte som den brukar, mycket kortare och inte lika roligt som det vart innan. Blev inget inlägg igår, men glömde ipaden hemma och min mobil cpade. Träffade många killar som jag kände, och nytt folk också såklart. Konstigt noog(?) var det sjukt mycket folk som peke på oss och skrev att dom kände igen oss, haha! sen skrev det några norska killar" b-rudar är ni norska", se are mot kvällen stod vi och chillade utanför en krog eller nåt, då kom det fram 2 killar och sa " vi låtsas att vi är ett par och ni ör ett par, och så ser vi vem som kan pussas mest" och vi bah" hahahhahahaha nejdu" och då kysste dom varandra typ, jahaja helt random jag vet. men folk är s sjukt roliga när dom är fulla. Sen drog jag, caroline, patrik och Linn till grönemad. Eller vi skulle gå dit för att Linn,patrik,Hanna och viktor skulle sova där. Så vi bara gick och gick och kom typ ingenstans, åh gud... sen när vi skulle gå tillbaka började det regna som fan! så vi blev pisseblöta och såg ut åt helvete... så gick vi runt i grebbestad en stund och letade efter en toa, haha slutade med att vi fick sätta oss och kissa bakom en liten stuga mitt i stan. Jaja, behöver man kissa så behöver man ;) efter det drog jag och carro upp till min farmor för att fixa om oss, ja det gick sådär.. Håret var ju misseblött och sminket bah rann. Men när vi var färdiga hade det typ slutat att regna, så det var chill.. sen vid typ 1-2 drog penny med oss till hotellrummet, men först köpte vi en jädra massa godis, satt och käkade det sen sova! åhh gud, skrev riktigt mycket nudå. blir en skrittur med tanja idag bara, hon har stått några dagar nu Har också köpt en ny navelpiercing, bild kommer sen! sjukt rolig kväll iaf. /idaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0