grejat som tusan

halihallå!

nu sitter jag här igen...

har packat massa, men ändå har jag galet mycket kvar.
tvättat en massa grejer.
kan inte packa allt ännu eftersom Finesse kommer gå ända fram till lördag.

ska snart dra ut å rida.
tror jag hoppar idag.
ska bli spännande och se vad hon säger om att hoppa hemma idag!
var ett tag sen jag gjorde de, typ 2 veckor sen lr 3.
så vi får se om hon tycker de blir kul!

kommer ett till inlägg ikv.
kan säga de att jag hade trevligt sällskap i sadelkammaren utav självaste PLUTO haha han rymmer hela tiden så han får gå lös här hemma ;) mysigt var de att ha han där inne! guldpojken de <3

en bild på min fina pojke!

nej nu sticker jag ut och rider.

puss!

/ Caroliiiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0