gryyyym helg!

Hejsaaaaan !

uppdateringen från min sida har inte varit speciellt bra alls...
men har varit på dåligt humör ganska mycket och då är det inte kul att blogga.
är fortf inte speciellt glad eller så. ponnyn gjorde min dag idag... galet bra är hon.
skriver lite om helgen, lite haha vi får la se hur detta blir!
Fredag:
Jaa jag drog till ida, och vi städade hennes rum.
usch va SMUTSIGT de var... haha gulle ida som har dammråttor i hela sitt rum!
men riktigt fint blev de!
efter vi städat idas rum drog vi ut med båten och åkte ring, fett kul.
sedan hem o duscha o kolla film. blev inte mycket film kollande eftersom vi båda låg o smsade... haha dagens ungdom eller vad?
sen sååååååååååååva.
Lördag:
upp runt 8 tiden och börja fixa iordning sig.
sedan bar de av mot GREBBESTAD!
tjoho, asså gud vill bara tillbaka!
kvällen/ natten var G A L E N !
längesen jag hade så jävla kul!
massor med killar som ragga, haha
vill tillbaka... gud vilken dag de var, allt som hände så sjuuuuukt kul!
alla borde åka dit när de e karneval.
rekommenderas starkt!
Söndag:
vi vakna nog runt 10 (?)
upp o tvätta bort sminket o sedan ner å käka fruuukost.
efter de badade vi.
sedan hem till ida.
drog hem från ida typ runt åtta tiden tror jag.
direkt in o byta om sedan ut till ponnyn och dra ut på en tur.
kom hem runt elva tiden, mysigt var de!
hon var ganska pigg å glad, efter att ha stått i 3 dar.
in o duscha, var frusen som tusan sedan smsa o datan typ, haha.
Måndag:
vaknade runt ett tiden idag...
upp å prata lite med mamma, sedan putsade jag massa grejor.
sedan tvingade mamma mig att dra ut o plocka kantareller, bara för att jag hade hittat massa och hon skulle jobba så hon kunde inte dra ut å plocka. men jag fick plockat massor!
hem o käka, ut o rida ponnyn...
oh my gosh! PONNYN GICK SOM EN KLOCKA! går inte att beskriva känslan... hon gick så bra, gud gråter nästan när jag tänker på de, så underbart var de! herregud, ponnyn är grym... <3
och nu sitter jag här! Finesse står inne i natt för imon är de p&j klockan 17 :)
nej nu orkar jag inte skriva mer, hoppas ni orkade läsa....
/ Caroliiiiiiiiiiiiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0