HEMMA

TJOHO NU ÄÄR JAG HEMMA!
okej kan inte säga att de är så roligt att komma hem...
ni anar inte vad jag saknar massa från lägret!
guuud, börjar snart grina...
det värsta var att man typ lärde känna de finaste personerna sista dagen.
fy tusan vad jag saknar de!
uhu... :( ville hem men ändå inte... tänk om jag hade kunnat ta med alla de som jag gillade hem!
då hade jag inte behövt sakna de!! men nej, det funkar inte riktigt så...
orkar inte berätta om hela veckan, kan säga att de vart många käändisar där då de var Skyrup Horse Show.
roligt läger, kanske drar dit nästa år med?
vi får se...
har inte gjort så mycket sen jag kom hem.
de är ganska dött just nu överallt om jag skall vara ärlig.
eftersom jag inte kommer på så mycket att skriva om, så kan väll NI VÄLJA ETT ÄMNE JAG SKALL FÖRDJUPA MIG I OCH SKRIVA EN TEXT OM SOM KOMMER UPP IDAG ELLER IMON! SÅ ALLA KOMMENTERA PÅ OM VIKLET ÄMNE JAG SKALL SKRIVA OM SÅ BLIR JAG SUPER GLAD! :D

prinsessan min...<3


/ Caroliiiiiiiiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0