hemma!

åh gud... hemmaaaaa...
så sjukt härligt att äntligen vara hemma nu igen!
fast asså, jag har haft det superbra, men hemma är alltid bäst, right?
sen var jag ju sjuk också, det gick upp och ner hela tiden. rätt som mådde jag helt ok, & sen vände det helt..?
imorse mådde jag ändå riktigt bra, men direkt när jag kom hem så vände det igen. mår illa som tusan och jätte ont i huvudet.. vill vara frisk NU!

jo föresten, det som har hän i norge... omg..?! ni har säkert hört(?)
men gud, jag menar seriöst?! hur fan kan man göra ngt sånt rent ut sagt?! förstår verkligen inte hur man kan döda någon/några.
han sköt runt 95(?) unga, och bombade hela oslo...
stackars norskarna nu! tänk rädslan..

hoppas jag mår bättre snart. ska ju ut till ponnyn sen, men inte lust om jag går och nästan spyr hela tiden ;)...

saknar caroline enormt!!!


kanske ett senare inlägg, får se sen.



/idaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0