hm..

 jag vet faktiskt inte.. just nu mår jag inte bra, men allt kan ju ändras.
ska till farfar imorn, om jag mår bättre och inte har feber.. för aoo, feber har jag nu..
jaja..
red inte tanja idag, men hanna red bizzy medans hennes kompis katarina red tanja. skönt att jag fick ngn som kunde rida henne när jag är sjuk, även fast det känns lite sådär att inte ha sin ponny i sin egen kontroll. för jag vet hur jag vill ha det!
ska börja packa snart, i hopp om att åka imorn ;). när jag ska städa eller packa måste jag dunka musik, och helst ska det vara NEWKID! gud, jag älskar hans låtar!!! helt underbara, speciellt jag tror jag är kär, för den stämmer in ganska bra nu.
opss, vad sa jag nu?! haha.
efter packningen ska jag lägga mig och kolla på ngn skön film, och smsa med världens finaste person!♥
 slänger upp ett par bilder som jag tog idag.¨
fast ett senare inlägg.. måste fixa dom innan bara!

SÅLÄNGE.....


/idaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0