hmmmm

gokväll typ jaaaaaaa

red inte finesse för hon ville absolut inte in från hagen...
aja tog Pluto o körde han en sväng.
tror tyvärr han har fått on i högra framhoven...
då han inte gick riktigt rent.
stackars min lilla skrutt!
ska låta han vila ett tag sedan prova igen.

suttit o funderat på vad jag skall ha på mig när jag och Ida drar till Grebbestad på lördag...
uppsatt hår och keps? eller utsläppt?
hmm... detta åter står att se vad de blir

ska dra till torp på fredag med ida och shoppa lite.
ska se om jag kan hitta vita korta shorts och någon snygg tröja.
skall även köpa lite häst grejer som jag skall ha med till skånelaaand.

aa nu ska jag faktiskt sova!
upp 9 imon... 
men issa kommer!

godnatt alla goa o glada :)


/ Caroliiiiiiiiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0