idag.

idag= slappdag? ja, tack!

nej men ska ut och rida tanja, sen blir det kanske ut och träna miniponnysarna(?), fast får se hur det blir med det, tar in dom och myser i vilket fall som iaf!
åh, föräldrarna och syrran och dom ska bort ikväll, så nicki och caroline kommer lite senare :)
+ att ajjas nya nakenkatt får stanna hemma med mig :D. så sjukt social men ful är den, jätte mysig ändå ;)!

ska fixa massor med mitt hår snart! inpackning, osvosv!
ska spara mitt hår och vara jätte rädd om det nu, så ¨kanske jag får sånt hår jag hade i vinter tills nästa sommar? :D
hade längre än naveln och jätte tjockt! snacka om att jag saknar det eller :(..
såhär i efterhand tycker jag det är riktigt synd att jag klippte av det så kort! men gjort är gjort, och det går inte att ändra på dock.

ska göra iordning mitt hår, sen gå ut och rida!


/idaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0