Im back

jaa svårt att inte blogga... haha, älskar att berätta om vad jag gör, om mina ponnyer osv.
måste säga att jag och Ida har de bästa bloggläsarna!
så fort man frågar ngt kommenterar ni!
för oss är 5 kommentarer MYCKET men för en annan sjukt lite.
och jag tycker att vi lyckats ganska bra med denna blogg, eftersom vi inte har haft den så länge men ändå har fått en ganska bra statistik! AWESOME!

okej till dagens planer osv.
skulle egentligen inte sitta vid datorn, utan hade planer på att släppa Pluto i trägården.
och att jag bara skulle ligga i gräset och chilla. men nej de regnar...
så jag har redigerat bilder från igår.
slänger upp de snaaart (:

kan berättta om dagen igår.
hade en utav de bästa dagen i mitt liv...
gosh! en dag med 2 utav mina bästa vänner med en massa skratt!
och då menar jag verkligen MASSA skratt, satt å skratta så jag grät hahaha gud!
och alla kolla på oss... vi skämde ut oss ett antal gånger, men de kallas bjuda på sig själv, right?
''SNYGGA KILLEN FÅNGA MIG!'' hahaa guud... en typisk Carro grej dedär.... hahahaha

LC+5: sa nog till alice 4578397564738 ggr att Finesse kändes grymt bra på framridningen!
och sedan när vi skulle hoppa... guuud! MIN PONNY KAN! hon hoppa som aldrig förr! allvarligt, kände hur hon tyckte de var GALET kul och hon var pigg och hoppade som jag vet inte vad! herregud, min ponny asså, guuud...
fick ett nedslag p tvåan, kom för stort in. annars finns de inte ord över hur grym hon var... <3

LB: samma känsla där, ponnyn är grym! sicken frambens teknik hon fått!!!!!! hoppade som f*n asså!!
guuud....... ponnyn asså... rev 4:an pga vi kom i korsgalopp och jag gjorde ngt konstigt så hon tog bommen med bakbena, bättre de än fram! rev 8:an kommer inte ihåg vrf riktigt... men hon tog de med bakbena.
dessa två rundor var nog de bästa någonsin, vilken känsla och ponnyn ska vi inte ens tala om!

tror bara jag hade 3 bilder så... ska lära ida att man inte ska vrida kameran för då fokuserar den feeeeeeeeeeeeeeel :) äckel unge är hon oxå, hon fick sova i min säng och nu luktar den henne... jävla äckel!
haha nejsh älsklings iiiiida <3 tack för att du var min hästskötare och privata fotograf <3
guud, kolla hopptekniken.... <3


/ Caroliiiiiiine

Kommentarer
Postat av: josefine

jäätte fina bilder carro! xD ni e såå fina<33

2011-07-17 @ 16:04:26
URL: http://cheeeeeyen.blogg.se/
Postat av: Bebo

asså jag måste baah erkänna att eran blogg är en av de bästa jag läst någon gång! vet inte varför, kanske är det för eran positiva innställning och för era duktiga hästar :) jaja what ever ;D men jag har ett "klagomål" tillägnat till Caroline : gör inte ditt fina ansikte suddigt D: jag tror att de flesta skulle vilja se :) men du får ju självklart bestämma :) annars har jag inget mer om den saken att säga ;)

2011-07-17 @ 18:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0