inte mycket tid att blogga idag!

vill bara först säga att jag är så jävla glad att caroline fortsätter blogga här, haha! inte bra om hon blir stressad av det såklart. men, blir inte samma sak att inte blogga med min bästa kompis!
 
läs rubriken kära bloggare. inte mycket tid att blogga idag faktiskt.. firar hanna idag, så just nu har vi massa folk hemma. känner mig inte direkt så snäll om jag sätter mig vid datan då, haha!
men kände att jag behöver blogga idag. mår mentalt bra av det!

ska ut och rida min prinsessa nu!
sjukt fin är hon, men somsakt synd att hon inte är högre och lite större utmaning. hade haft kvar henne då, MENAR'T!

detta är till caroline hahahahaha
din lilla gris, du ska vara sjukt glad att jag ens földe med. riktigt jobbigt att stå och kolla på bara. men min vinnarskalle, right?;)
och kommer definitivt komma hem till dig 234536271890543627819283746536278 grr, men nya ponnyn sen!
nu blev ni läsare allt nyfikna va? woop woop! :D


kanske mer update ikväll, vill dock inte lova något baby's..

 

/idaaaa


Kommentarer
Postat av: Bebo

Bebo är nyfiken ^^ lägg in så j*vla mkt bilder du baah kan :D nya familjemedlemar är alltid värda att då exakt ALL uppmärksamhet :D säger vi ;D

2011-07-17 @ 19:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0