inte mycket tid kvar!

kommentar:
Bebo är nyfiken ^^ lägg in så j*vla mkt bilder du baah kan :D nya familjemedlemar är alltid värda att då exakt ALL uppmärksamhet :D säger vi ;D


bra! fortsätt vara nyfiken ;).
har dock inte ny ponny nu. men precis varit och kollat på en som lilla jag blivit kär i!
ja verkligen, om det blir ngt med ponnyn lär ni få tusentals bilder varenda dag! det lovar jag :D.
fortsätt kommentera! vi blir jätteglada verkligen :D




ouf, seg kväll. eller, riktigt seg kväll! händer det något speciellt denna söndag kväll kära läsare? :)
för mig är det fetta mig framför datan och tv:n. ganska skönt ändå.

tiden räcker inte till längre. hästarna, bloggandet,kompisar, plugga för att byta klass osv...
inget jag vill välja bort. eller, där skämtade jag riktigt rejält va? ;)
pluggandet kan dra åt helvete just nu! sena kvällar och tidiga morgonar. det funkar inte. jag blir stressad och ingen mår bra av att vara stressad, right?
pluggandet får vila nu ett tag.. byter ju klass, eller hoppar över en klass då jag har alla kompisar där. hästarna väljer jag ALDRIG bort, verkligen inte kompisarna heller! vill fortsätta blogga för det brukar få mig på humör!
då har vi pluggandet kvar. haha!
ni förstår vad jag menar va? :)

ponnyn var bäst som vanligt, stolt! :')
nu börjar ett av mina favorit program (y)
gissa vad jag tänker på kanske ?;)



/idaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0