inte trött eller så...

shit, hur trött som helst nu asså. efter en riktigt lång dag som handlade om att TAGGA caroline och fooooooota!
fick massa bra bilder, men vi gjorde bort oss en del också.. haha gooooosh riktigt pinsamt bkev det tillslut asså!
men jaja, vi är iaf inte rädda för att bjuda på oosss ;)haha!

caroline har bilderna så hon laddar säkert upp några senare.

ska ut och rida min fina prinsessa nu, blir ännu ett hårt dressyrpass i paddocken! 3 dagar i rad, så imorn blir det lugn tur ut :) härligt värre!

sätter nog på en film ikväll, och myser med min lilla hund :D

förlåt igen för riktig dålig update men jag har inte varit hemma och haft dålig tid till det.
mycket mer imorn,lovar jag!



/idaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0