iphone

fick min iphone idag! var lite sur eftersom jag inte fick med något micro sim, men hörde att man kunde kippa sitt eget sim kort och de skulle funka lika bra. Så jag gjorde de och som tur funka de!!! blev överlycklig typ :) har ridit finesse idag och det gick grymt bra! just nu står hon inne i sin box och käkar. vill att hon står inne nu två nätter innan vi åker till Skåne. har packat massa och putsat en hel del. imon skall allt packas in i transporten och bilen. är riktigt taggad nu! det ska bli sjukt kul! guuud va jag längtar... nej nu ska jag fixa med lite saker... ha de bra! / Caroliiiiine

Kommentarer
Postat av: Wilma Glans

Ha det sjukt skojj där nere, Ska bara säga att det är något man aldrig glömmer . alla är så sjukt snälla! Jag älskar de!!!!<3

2011-07-23 @ 15:07:00
URL: http://teamhastochponny.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Vad kul. Iphone är superbra, har själv en Ipod men en i min familj har en Iphone:)

2011-07-24 @ 12:14:28
URL: http://kajssat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0