klar

är klar med allt för idag.
skönt att ha allt putsat och rent!

ska iväg imon runt halv tio, så blir sängen tidigt ikv.
hmm, vad ska Caroline nu göra...?
ja de återstår att se, antingen avslöjar jag de imon, någon annan gng eller aldrig.

kommer troligtvis avslöja en annan grej imon, men de får vi oxå se om jag gör.
beror på om jag får fixat klart de osv.

blir inte att dra till Ida idag eftersom jag skall iväg imon. får se om jag kan dra t henne imon ist? hoppas de iaf!

Finesse vilar idag.
blir att rida henne imon, och hoppa lite hemma på tisdag.

känner att jag har fått lite ''bloggtorka''...
så tänkte skriva en sån där tex. ''10 sanningar om dig själv''.
kommer upp ikv :)


gammal bild.


/ Caroliiiiiiiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0