lyckat

Tjeeeeeeeeennare!

aa som sagt skulle jag och ida sova i tält inatt, och ja de blev jue som de blev...
vi sov på studsmattan ist x) hahaha när vi skulle gå bort till tältet som var låångt bort i skogen var de mörkt och de blåste som tusan så vi banga... aja så vi la oss på studsmattan ist men vi drog in vid 4 för de börja regna då.,..
så vi sov i min säng o de blev döö varmt så jjag la mig på golvet (?) haha orkar inte med mig ibland
iaf vi hade galet kul! och jag frossade i mig en massa chips... -.-

hoppade även prinsessan igår och de gick ganska bra.
hade bara ett vanligt räcke, och tränade på att ha sanmma galopp ända fram till hindret.
de funkar grymt bra i högervarvet, men inte lika bra i vänster då hon börja rusa som bara den.
tycker de är lite äckligt att hoppa högre med Finesse i mer samlad galopp då de sitter i mig efter vi dök rätt ner i sanden... men vi fick hoppat ca 1m iaf.

anmälde mig oxå till Uddevalla den 16 juli, LC+5 och LB.
ska bli galet kul då Alice skall vara med! :D
längesen jag träffade henne nu...
men vi kommer även träffas på p&j den 12 :)

idag skall jag damsuga hela huset, duscha och rida.
skall försöka hinna köra Pluto oxå.

nej nu ska jag gå ner och börja damsuga...

Ha de braaa!


/ Caroliiiiiiiiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0