morr...!

ååååh! får dampet snart... internet segar som jag vet inte vad, och de gör mig sjukt irriterad.
sedan att någon idiot busringde mig gjorde jue inte saken bättre...
hatar allvarligt när någon busringer. händer sjukt ofta nu har jag märkt.
skaffa er ett liv ist för att ringa folk på nätterna lr på dagen.

idag ska jag börja packa och tvätta massa saker.
måste skriva en mål grej och en foderstat....
måste rida ponnyn oxå, och nu blir de bara 1 pass om dagen tills jag sticker till skåne.

och då kommer de inte bli någon uppdatering på en hel vecka från min sida.
kanske några tid inst.

Vet ni hur skönt de kommer bli? att bara komma bort från allt och alla? och göra de som jag älskar mest utav allt?

visst de finns människor jag kommer sakna men jag kommer hem igen.
de ska bli galet kul att jag får göra detta med min allra bästa vän, Alice!
guuuud va jag längtar!

och skåne, SKÅNE! världens finaste ställe... dit skall jag flytta, bygga en jävla fet gård och bli känd, rik osv!

mina drömmar och mina mål skall jag förverkliga!

nej nu ska jag kolla lite på datorn sedan dra ut (:


/ Caroliiiiiiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0