nakita!

nästan precis kommit in från stallet, vart och ridit och tvättat tanja+ fiksat massa saker! drar till caroline imorn kväll, sover där för ska med och hjälpa henne på tävlingen på lördag. taggar henne så sjukt bra, haha;). man lyssnar ju oftast bättre på sin kompis än en utan föräldrarna. eller jag gör verkligen det iaf! kan tycka det är lite små störande om min mamma står och säger vad jag ska göra, inte samma sak med en kompis eller tränare alls. men antagligen för att mina föräldrar är mina föräldrar(?) ponnyn vi var och tittade på idag. wow! vilken ponny asså. men hon var riktigt het. visst det är roligt, men dom flesta ponnyerna jag haft i mitt liv har inte varit heta eller så, lite pigga men inte speciellt. en utav andledningarna till att jag säljer tanja är för att hon är mer en förstaponny. hon är inte lätt att få i form, ingen ponny som går och ljuger sig ner. men visst, ingen svår ponny alls heller. styr på ett hinder och hon hoppar hur man en kommer, men man behöver rida henne! för hon är inte världens piggaste direkt. känner att jag nu behöver mer utmaning, något som jag får sitta och jobba med. men bilder på henne kommer imorn. hon är ju bara 145 också. måste tänka igenom detta! somsakt bilder imorn! /idaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0