roligt!

börjar med en kommentar som jag fick på ett utav mina första inlägg. blev riktigt glad!

anonym om hejhej!

Hej, Vad jag blir glad när jag läser denna text, då jag inser att eran ponny bizzy, bara måste vara min gamla sköthäst! Hahah kanske låter lite överentusiastisk, men skulle så gärna vilja veta hur hon mår o så.. saknar henne så.. om du orkar, skulle du (elr din syster?) vilja skicka en bild/bilder på henne och berätta lite om vad som "händer" med bizzy nu om du förstår va jag menar? (till min mejl som jag lämnar) bara en liten fråga, skulle bli så glad! :)



hejhej,
oj, gud vad roligt! klart du ska få veta allt om lilla bizzy, hur hon har det och så. skickar en text och en massor av bilder till din mejl.
förstår att du saknar henne riktigt mycket, ponnyn är verkligen guldvärd och jag vet att hennes kapacitet räcker exakt hela vägen fram! (specielt inom hoppning!)
kan meddela redan nu att hon mår toppen! ;)
somsakt text och en massa bilder ska jag skicka till din mejl ikväll!
jätte roligt att du hörde av dig! :)


blir så glad utav sånt här, alltid lika roligt att höra från någon som har ägt(eller haft som foderponny/sköthäst) som man själv nu äger!
blir verkligen riktigt glad!


ett till inlägg ikv blir det. men dock lite senare.
mår inte ett dugg bättre heller....



/idaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0