sängen snart aoo!

ska gå och lägga mig snart faktiskt, ska upp ganska tidigt.. sen är jag sjukt trött efter denna galna natt och så!
ímorn blir det mystur med tanja ut i skogen! alltid lika mysigt med guldponnyn.

blir att ta ngt att käka, sen fixa håret ochså. efter det drar ja mig i säng och kollar på en långfilm!

idag.. har jag inte gjort mycket alls! vaknat och somnat om hela dagen! efter caroline och nicki dratt hem tog jag en dusch, sen somnade jag i soffan. vaknade upp och hade 456910298376532678 sms från olika personer, wiihho lixom. kunde inte stava, eller någonting. var hur trött som helst så hamnade jag i ett litet tält, (som lilla kevin på 1½ år leker i) somande där med älsklingshunden och sov sjukt gött, till pappa väckte mig och fråga vad jag gjorde.. hahahahahahaha?! skulle bara gå in där igentligen men lyckades somna unat kuddar. ändå är jag sjukt beroende av kuddar, har 12 st i min säng- hahaha!
men jag somande, massa sms igen. usch, hatar när man har sjukt mycket sms å så ska man försöka svara alla, men man är riktigt trött så man vet igentligen inte vad man skriver(?)

komigen nu sötnosar.. kommentera som fan!

mat, och håret väntar.. brb!



/idaaaa


Kommentarer
Postat av: NellieB

Ni har en jätte fin blogg å ni skriver bra.

Otroligt fina ponnisar. <3

Försök ha lite mer bilder å en inte så suddig header.

Ja får passa mej för ni kan ta många läsare ifrån mej. ;-)



Många kramar

2011-07-19 @ 20:25:36
URL: http://nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0