seeeegt

Goddag!

sov inte spciellt bra inatt heller... vaknade ett antal ggr.

drog upp runt tjugo i tolv.
pratade lite med mamma, sedan ut o fånga en utav kattungarna.
fick stänga in han i foderkamman, så jag lätt kunde fånga han senare när de som skulle hämta han kom.
avmaskade även den lilla pissen eftersom han inte ville de sist vi gjorde de.
han fick i sig tabletten snabbt o smidigt!
sedan runt tre tiden kom de å hämta honom.

så nu är jag en katt fattigare men lite pengar rikare!
efter de har jag inte gjort mycket alls.

rider Finesse ikväll eftersom de är så varmt just nu...
tar nog och rider i dressyr-sadeln!
var ett tag sen jag gjorde de sist.

näää nu finns de inget mer att berätta vad jag vet...?

btw; blev inget med ida idag... har en del grejer att pyssla med så hinner inte.
men drar med henne till grebbestad näästa helg! :d toppen!

kanske skriver mer ikväll.


/ Caroliiiiiiiiiiiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0