seg dag..

yes, rubriken säger det mesta...
riktigt seg dag! orkar inte mycket heller, sjukt trött. och det är gaaaaaaaaaaaaalet varmt!
mamma och ajja drar ner till stranden, tråkiga jag orkar inte följa med. måste börja sola igen..
-okey, jag är riktigt brun.
men jag vill bli brunare hela tiden...haha!
blir en sväng med tanja sent !!, så sjukt varmt nu så dom får stå inne en stund.
sitter just nu och förälskar mig i ponnyer, alltid lika svårt när man letar ny men samtidigt har en hemma man vill ha sålt innan...
jaja.. får se hur det blir nu! tanja har varit väldigt "svårsåld"! dock förstår verken vi eller mina tränare varför. hon är ändå sjukt underbar, lovord från alla tränare då hon är en sån lättriden och otroligt snäll ponny!!!!
kanske svårt att förstå hur vi menar..?
börjar iaf bli lite less på detta! visst vill jag inte sälja henne, men ändå.. jag måste komma längre, som när jag var nio tävlade jag nationell La med min b-ponny. tyvärr växte jag ur han väldigt fort! vill dit igen, dom stora tävlingarna är faktiskt riktigt roliga! eller ja, alla är ju det. men när man tävlat på nationell nivå är det väldig skillnad med små tävlingar, om ni förstår mig.? :)
ska nog ta och fixa ngt gott nu, riktigt sugen på socker....



/idaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0