sjuk?

ohshiiiiiit....
jag är sjuk IGEN!
ska till min farfar imorn också, ja hela familjen. hoppas jag blir bra tills imorn då, annars vet jag seriöst inte vad jag ska göra... hm, haft bloggen i lite mer än en månad(?), och hur många gånger har jag inte skrivit att jag vart sjuk?!
ganska många gånger jao..
vet inte vad jag gör för att bli sjuk hela tiden. tänk då när jag blir riktigt gammal, runt 70 lixom?!?!!.. hahahahahahah åh, jag får damp av detta... att vara sjuk stör mig som tusan, riktigt plågsamt faktiskt ;)!!

blir nog lite dressyr ute på en äng. hur hätligt som helst! att rida ute på en äng lockar mig riktigt mycket. både jag och tanja älskar gräsbanan. spelar ingen roll om det är hopp,dressyr,fält. fortfarande lika roligt!

har ganska mycket som måste bli gjort idag, så ska man ju såklart vara sjuk. jaja, frisk ngn gång måste man väl bli? haha.
mer om hur min helg kommer se ut ikv.

puss på er!


/idaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0