snabb update just nu!

blir bara en snabb update nu och mycket(!) mer ikv. ska ut och rida ponnyn nu, mer om dagen och allt sånt sen! jo, det Caroline skrev nu, hennes senaste ilägg tycker jag var sjukt bra skrivet! det är ofta så, vi kallar varandra ord och kommer sedan med en sjukt dålig förklaring..? NEJ, det är VERKLIGEN INTE okej! men jag, som dom flesta andra, har ju personer man tycker mindre om och dom man tycker mer om. men det är ju självklar att man inte ska kalla dom saker ändå. dom har ju precis lika mycket rätt till att leva som du, right?;) men ja, kunde inte sagt det bättre en caroline! men innan ni kallar någon för ord, trycker ner någon eller vad som helst.. så tänk efter innan! då brukr iaf kg kunna hejda mig att säga något, haha! somsakt mer om allt sen. ut och : * rida ponnyn * tvätta henne och fixa iordning henne * putsa grejor osv! kommer någon och kollar på henne imorn också. åh nu jävlar ska jag hålla henne och alla mina saker i topp! innan jag skaffar ny ponny och så.... /idaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0