TACK!

vill börja med att säga att jag och caroline är sjukt glada när ni läser och kommenterar våran blogg!
och TACK till alla fina som kommenterat, blir somsakt hur glad som helst, och är det ngt ni undrar så bara fråga på, hihi!
ni är guld värda!


snart kommer caroline's bror och hämtar mig, sen kör han oss till varekil station. vi ska nämligen till uddevalla och träffa några boys. har precis gjort iordning mig, men mitt hår vill verkligen inte. när man ska bort så är det åt helvete men kvällen innan när man bara kollade hur man skulle ha det var de sjukt fint...
jaja, får försöka fixa det lite under bussresan, haha!
tanja gick perfekt igår, hon var jättefin.
tanja är en ponny man får rida med riktigt mjuk hand och riktigt mycket ben. om man tar för hårt i henne vågar hon bara inte lita på dig lika lätt!
men ponnyn var underbar igår  :')


ska ta och lägga ifån mig datan nu!

puss
/idaaaa

Kommentarer
Postat av: Natalie

fin blogg =)

2011-07-20 @ 16:19:42
URL: http://hastochponnyryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0