tanken som slår mig varje dag

det finns en tanke som slår mig varje dag. exakt varje dag.

det är den tanken att jag har en otroligt fin ponny.
det går inte att beskriva med ord hur mycket Finesse betyder för mig...
hon är helt underbar, och tanken på att hon är min är helt oslagbar!

och jag måste berömma mig själv litegrann... för att jag aldrig har slutat kämpa.
jag har kämpat med Finesse i 4 år. 4 tuffa, men lärorika år.
från att Finesse inte ha kunnat gå i form i galopp eller överhuvudtaget kunna vänster-galopp till att nu kunna göra öppnor, slutor och att ha en stadig fin form m.m. det har varit en resa, som ännu inte är slut. men kanske slutet för mig och Finesse...

jag tänker den tanken varje dag att jag har denna fina varelse hos mig.
jag kan ställa mig och bara titta på henne och beundra hennes skönhet.
allvarligt, hon är så otroligt vacker att jag nästan börjar gråta.

får nästan inte fram ord ens om hur mycket den ponnyn är och betyder för mig...
hon är mina andetag, min driv kraft till att orka med.

Jag älskar henne så mycket att de gör ont.

Börsgårds Finesse ♥
tack för att du alltid ställer upp och gör ditt bästa.










/ Caroliiiiiiiiiiiiiine

Kommentarer
Postat av: Bebo

Åhh caroline! Jag önskar att jag var en sån lyckans ost som du är. Hästar, katter, hundar osv (?)... Asså kattungar och hundar har jag ju, men en häst verkar vaa en helt annan sak! Fortsätt kämpa med era duktiga ponnysar och med bloggen, så är jag en trogen läsare ;) Ha det bra!!! Och pussa hästarna från mig...

2011-07-12 @ 20:05:39
Postat av: Fishihs

Trevlig kväll önskar...

...BLOGGFISKEN-För dig med passion för fisk! :)

2011-07-12 @ 21:24:10
URL: http://bloggfisken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0