uppe tidigt idag.

oj, uppe riktigt tidigt för att vara mig idag.. vaknade precis jao, eller jag blev väckt av min söta lilla hund pepsi. när han tydligen gått ut ur mitt rum inatt, för han sover ju alltid i min säng. stod han och gnällde utanför mitt rum, och nu ligger han i min säng som om att vore död, haha gullefjun! tänkte med en hel del update idag faktiskt, bloggar såfort jag har tid! ska ju och kolla på ny ponny imorn, så ska göra rent lite saker, och tvätta massor.. vet inte om jag ska ta och lägga mig i sängen en stund? nej, så blir det inte'! nu drar vi ut och fixar grejer, sen rida underbara ponnyn ett dressyr-pass. ska se om någon kan fota/filma lite. så kanske något kommer upp på bloggen ikväll ;) /idaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0