Ut med båten snart.

Vart några och kollar på tanja idag. Visade sig att ajja hade haft henne på dagis+ att deras tränare var med och hon har vart dommare några antal grr. Såg jätte fint ut, men man vet ju aldrig vad dom tycker! snart blir det ut med båten och åka ring efter den, fett kul! imorn blir det.... Stäääda stallet ännu mer' wiiho, nja inte riktigt! Men det måste göras... förlåt för att jag inte bloggade igår kväll. Men vi kom hem sjukt sent, och då skulle jag rida Tanja... ska ta med mig kameran med på båten så jag kan ta några kort som kanske kommer in här sen(?), alltid roligt med kort ju! Nu finns det inte mycket mer att skriva om... Ni får ha det bäst så länge' / idaaaaa c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0