10 sanningar om miiiiig

1. min favorit mat är stuvadspenat.
2. jag har blivit trampad i ryggen utav Pluto när jag var 5-6 år.
3. jag har sätt Alexander Zetterman gråta.
4. jag får dåligt samvete om jag inte tränar Finesse varje dag.
5. jag har världens ordning i stallet, men i mitt rum, nej. haha
6. om jag skall se skräckfilm måste den vara på amerikanska eller japanska/ kinesiska annars tittar jag inte på den.
7. jag är världens suraste på morgonen om någon t.ex. väcker mig och tjatar.
8. jag har aldrig sålt någon ponny.
9. jag tycker inte om kött speciellt mycket.
10. jag älskar att vara för mig själv och pyssla med allt.
11. jag lyssnar alltid på musik när jag rider, udantag vid träning för tränare.
12. jag är sockerberoende.
13. jag ogillar småbarn.
14. jag gillar inte julafton lr högtider överhuvudtaget.
15. jag är världens sämsta på att förklara saker.
/ Caroliiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0