vaknade seeent...

Tjeeennnnaareee!

Vaknade 12 idag. har vaknat och somnat om 748358734797548739 ggr... bara för att grannarna grejar med ngt. inte riktigt ngn aning om vad, men de väsnas iaf ;-)

direkt jag vakna drog jag ut i stallet och gav kaninerna mat, putsa finesses sadelgjord och sopade stallgången.

såg även att Pluto stog inne... haha lilla pojken rymmer hela tiden så vi har satt hnm i paddocken men han har troligtvis tagit sig ut därifrån med. tok häst!

Idag skall jag sola, skriva packningslista, rida, putsa, m.m.

hade velat köra Pluto men han ömmar fortf... tråkigt de.

slänger upp ett par bilder som jag äntligen har redigerat.

Foto: Isabell Högberg






du är världens vackraste... <3


/ Caroliiiiiiiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0