arg...

Hallå!

blir sen uppdatering idag...
legat på stranden mesta dels.

men nu får ni lite update iaf!

ja som sagt var jag på stranden idag.
inget badande för mig inte!
sola som tusan.
och jag lyckades typ somna på mage, så jag har bränt mig på ryggen.
grymt!
aja, jag fick ganska mycket färga iaf :)
skall dit imon med.

sedan drog vi till stenungsund och hämtade min dator o gjorde lite ärenden.
älska att internet inte funkar på datorn nu då...

aja när jag kom hem kom en o hämta en utav kattungarna, sedan drog jag in o käka.
sen ut igen och rida finesse på ängen.
duktig var hon.
haha mitt upp i allt kom en älg? hahaha palla lixom
efter allt med ponnyn stack jag ut o sprang en lång tur, gött!

och nu sitter jag här.

blev riktigt arg alldeles nyss...
en på blocket som snott en utav mina bilder på kattungarna för att använda den till personens annons... så störande!!!!! så från och med nu skall jag märka ALLA mian bilder som läggs ut på internet för att undvika bildstöld.

nej nu får ni ha de toppen bra, så ska jag försöka bli gladare!!!

ha de :**


/ Caroliiiiiiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0