cassi :D!!

hejhej.
just nu sitter och dunkar nrj på högsta volym& väntar på cassi :)http://webradio.nrj.se/webbradio/webbradio-nrj.php (nrj länk,live musik). hatar att vänta på folk för det käns som alla tar så långt tid på sig xd, fast jag ska  ju inte säga så mycket. haha!

somsakt blir det liseberg imorn med cassi & hoppas på att träffa trevligt folk (a). ikväll blir det nog fetta sig framför en läskig film med cassi (?)

tanja har fått stå i några dagar för att jag vart sjuk& för hon fick vacination(stav) i torsdags. men idag ska jag sätta igång henne igen :D!

kommer nog massor av bilder ikväll och imorn från mig ocg cassi ;), bara så ni är berädda^^.

tänkte gå upp värsta tidigt idag, ja det gick ju bra. efter kvällen hos swedberg. nej det gick åt helvete rent ut sagt!
skulle igentligen gå upp och ta hästarna för mamma är fortfarande sjuk, men det blev pappa som fick gå ut, för jag orkade verkligen inte ta mig ur sängen idag.

är sjuk sugen på glass, så det blir min frukos :a.


/idaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0