färgat håret!

färgat håret för någon timma sen... ja, vad ska man säga?! i hate it, typ.
färgade det ljusare, men ångrar det staaaaarkt! så nu skickar jag ner mamma till affären så hon får köpa mörk hårfärg så jag kan få tillbaka min gamla hårfärg :).
för som det är nu stannar jag hemma...

se om jag pallar en springtur ikväll ;) känner att det behövs. men det är så sjukt varmt, runt 25 grader här hemma, underbart!

vet inte hur och vart jag ska rida tanja idag. blir nog kanske ner till havet, och hoppas på att ingen är där så tanja går bada? hade vart rätt mysigt.

fotade småponnysarna&fölen idag! finns inget sötare än småföl. men ska ut och fota dom senare också, så kanske jag slänger upp some pic's här.





   saffi ♥

suddig bild, men ändå sööt :)



/idaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0