frissan

hej hå!

var hos frissan idag.
sliiinga håret blondt.
har fått en idé om att jag ska bli blond igen, så idag satt jag hos frissan i 3 timmar för att slinga de...

aja nöjd blev jag iaf :)
inte blondt än såklart, eftersom de kommer ta ett tag innan de blir riktigt blondt, men på god väg.

när jag kom hem tog jag in ponnyn o fixa iordning henne, sedan ut i skogen en snabbis.
tränade på att hon skulle lägga vikten på bakdelen, och ''resa'' sig mer i galoppen, för att inte belasta frambena.

de gick kanon! så jag stack hem o hoppade några prång i paddocken.
gud, ponnyn hoppade som en gud!

så nu vet jag hur jag skall lägga upp mitt tränande.

och jag har inte tid till att träna ponnyn 2 ggr om dan, lr egentligen orken.
då jag sover typ till 12 varje dag, och är ganska trött ändå.
men har bestämt att jag rider längre och hårdare pass.

och imon blir de upp ganska ok tid o rida ponnyn sedan till kusin för att rida hennes nordsvenk!
sjukt kul är de att rida den hästen. red henne senast i höstas! så detta ska bli spännande...

jaa nu finns de inget mer att blogga om.

/ Caroliiiiiiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0