galen kväll/ natt

Hallå alla goa!

har varit hos älskade ida ifrån igår till idag!
världens bästa ida...
sjukt kul hade vi de!
skulle sovit på ett berg osv...
men de var en typ läskig gubbe där, så vi drog hem (Y)
hahaha, fail
vi satte oss på deras kontor o dunka musiiiiik
mysigt värre!
sedan kolla på en as dålig film.
hahaha typ vid halv 4 (?) drog vi ut o träffade några goa killar!
i 2 minuter...
aja chill.
sedan drog vi in o la oss å sov.
vaknade 12, och hade fått 7 sms varav 3 var från pappa... -.-
jaja drog hem vid ett tiden.
direkt jag kom hem hoppa jag in i duschen och sedan tyyyyyp kom de som skulle kolla på en utav kattungarna.
GÖTT! 1 till tingad och som skall hämtas på fredag!
aa nu sitter jag här. ska snart dra ut o rida min fina prinsessa.
sedan kanske jag kör en sväng med lilleskruttponniiiiiin pluto <3
ni får två bildeer som jag tog på midsommar.
resten får ni i kväll.
ha de braaao!
tanken på att jag äger denna varelse, gör mig knäsvag...<3
Jag hoppas, jag drömmer att marken du går på, går sönder. du är inte värd den platsen

/ Caroliiiiiiiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0