godmorgon!

Nästan precis vaknat. känns som jag aldrig varit såhär trött... ingen lust att gå upp ifrån sängen idag.
nu ska jag ut och springa! hoppas jag blir lite piggare, haha.kanske till och med tar med mig någon utav hundarna? sen blir det dressyr med tanja idag, jobba igenom henne riktigt ordentligt nu. så hon blir riktigt fin! på tisdag eller onsdag tänkte jag hoppa.. träna mycket regionala svängar och linjer. korta,kluriga och ganska svåra! måste ju både du&hästen kunna ;)!
idag blir det inte så mycket gjort för min del annars. plugga lite, och så. sommarlov på tisdag! sjukt skönt.
måste ut& springa nu.
/idaa




söt bild. som inte är roterad .....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0