härlig dag :)

hej alla goa ;)


igår.. haha ja :D somsakt träffade jag caroline och vi skulle sova på berget ni vet :o, fast det var en tant å en gubbe där som hade med sig 2 hundar som satt och skällde hela tiden.. det blev värsta läskigt tillslut xx! men vi stannade ganska länge på berget ändå, några timmar faktiskt, hehe.. sen ringde oscar så satt och snackade med han, medans caroline hoppade runt och dansade. sen välte hon ut en cola på min sovsäck, mysigt värre! och jag tror aldrig jag har sovit i sovsäck heller.. hahahahah! vid typ 23:00 så drog vi hem, var faktiskt inte så läskigt som jag trodde det skulle vara!
när vi kom hen var det typ dunka musik och fiksa sig ut i mammas och pappas kontor. där var vi typ hela kvällen, sen vi 2 satte vi på en film.. men det sög verkligen! handlade om en blondin som blev dumpad av sin kille?! haha.
sen messade niklas och sa att han och några till skulle komma. så vi gick ut och mötte dom vid 4. snackade typ i 5 minuter sen stack dom xd!
men vi pallade eller inte sova i kontoret, så vi drog in och la oss i min säng :D, och jag käkade en isglass. sen somnade vi någonstans mellan halv 6 :).

fick faktiskt sjukt bra bilder igår som jag laddar upp senare ikväll!


idag har jag bara solat. gilla läget lixom! jag verkligen älskar att sola. så nu har jag blivit sjukt mycket brunare än vad jag var innan, så jag är skitbrun :D!!!!!hahahahaha


/idaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0