hejhej !

jag heter ida och har börjat blogga här med caroline.

kan berätta lite om mig själv och mitt liv lite snabbt.
hemma har vi 7 hästar just nu. 2 mini shettisar som precis fått föl. en är snart 2 veckor och den andra snart 3!
sen har vi 2 ponnysar& en storhäst. tanja och bizzy är ponnysarna, och goofy storh. tanja är den ponnyn jag lägger mest tid på just nu eftersom hon är tillsalu och bara min :). hon är ett new forest sto f.2002, 144 cm i mkh. och bizzy är igentligen en utav mina systrars ponny. hon är 145, men känns betydligt högre då hon verkligen är högrest! halvblod-lipizzanare så otroligt att hon ändå blivit så liten.. goofy är min äldsta systers häst. runt 170 cm. han rider jag faktiskt också ganska ofta, ska snart starta min första tävling med han! men han är bara 5 år ..!
har tävlat regionalt men min andra b-ponny en gång i tiden. vi tävlade tillsammans upp till La, när jag var 9!
han var helt underbar men när jag nästan precis fyllt 10 blev jag " a way to long"... nu satsar vi mot sm så snart
som möjligt !
mitt liv i en snabb text.
slänger upp 2 bilder också ;*









älskling§

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, Vad jag blir glad när jag läser denna text, då jag inser att eran ponny bizzy, bara måste vara min gamla sköthäst! Hahah kanske låter lite överentusiastisk, men skulle så gärna vilja veta hur hon mår o så.. saknar henne så.. om du orkar, skulle du (elr din syster?) vilja skicka en bild/bilder på henne och berätta lite om vad som "händer" med bizzy nu om du förstår va jag menar? (till min mejl som jag lämnar) bara en liten fråga, skulle bli så glad! :)

2011-07-21 @ 16:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0