hoppning med tanja!

hejhej.
precis hunnit äta efter att jag kom in från stallet! idag träffade jag sara en stund annars har jag inte gjort ett piss. konstigt eftersom det är sommarlov?! men körde rejält pass med tanja idag, hoppning... hon kändes jätte fin idag också! bjöd på hinderna sjukt bra. och man märkte verkligen att hon tyckte det var jätte härligt att få hoppa igen efter typ 2 veckor. tyckte ju jag också såklart.
cassi kommer på söndag och stannar tills på tisdag. jätteroligt att äntligen få träffa henne eftersom vi inte träffats på över 2-3 år(inte träffats sen dagen jag flyttade hit... vet att vi kommer ha grymt kul tid, för det har vi alltid& jag kommer aldrig att glömma alla sjuka saker vi hade för oss när vi gick i 2:an os`v ^^saknar henne grymt!!!
käkade också räkor idag. usch det gillar jag verkligen inte, så jag käkade bara mackor :D!
jaja nu ska jag ut och ge ponnysarna sen kvällsmat...

blir inte bilder idag faktiskt. men säkert imorn ;)

/idaa

Kommentarer
Postat av: sara

hej. Jag har sett på hästnet att du säljer en ponny? Är det Tanja eller vem är det som du säljer? :o <3 Puss och Kram en GLAD FJORTIIZZ ♥

2011-06-15 @ 22:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0