min dag!

hellu :)!
idag har jag faktiskt inte gjort så mycket, eller dagen började hårt och tidigt :s. klockan 7 åkte vi till alleby rk då ajja skulle tävla. såklart tvingade hon med mig för att jag skulle ta kort-.- typiskt mina syskon, det är alltid jag som får fota, fast mig gör det ju igentligen inget, eftersom jag tycket det är grymt skoj! iaf hon startade bara 90,95 idag. i första klassen såg han lite osäker ut, men dem klarade sig runt på 4 fel, ett ner. blev ett jätte missförstånd och eftersom han är så ung så var det inte konstigt att han fick med sig bommen! i sista klassen var han jättejätte fin såg det iaf ut som. där blev det felfritt och han tog det som ingenting! grattis till henne! en sak jag inte fattar är att alleby rk ligger 10 meter från säve flygplats?! så där landar och startar flyg hela jävla tiden. låter så sjukt högt så det inte är sant, och hästarna blir skräckslagna. dags att flytta klubben?! ja tack!
slänger upp några snygga bilder.
grattis till hanna johansson också som kom 4:a i 95. 1m såg jag tyvärr inte..
när vi kom hem la jag mig i soffan, sen vakmade jag upp 2-3 timmar senare helt chockad och trodde det var måndag. haha, i know.. jag är inte riktigt normal!
sen gick jag ut och red tanja. vi tog bara en skritt tur idag. båda var jätte trött, så vi förtjänade det båda tvp. hihi!
efter det gick jag såklart ut& gosade med chili& saffran (fölen). chili har blivit så sjukt tuff nu, så det är nästan jobbigt.. hahahah!

nu sitter jag fast bänkad framför tv:n med datan i knät+ att jag äter pizzabröd :D! det är verkligen hur gott som helst! nu ska jag fortsätta leta upp en bra film, innan jag somnar :s!

/idaa



angelica och goofy idag!


hanna johansson- hennes häst vet jag då inte vad den heter!

Kommentarer
Postat av: Ajja

Försök inte syrran! Jag tvingade inte alls dig att följa med, det göra jag aldrig! ;) Plus att det alltid är JAG som tar kort, inte du ;) Du har ju precis fått din nya kamera ;P

Han var inte alls osäker, han var fin, hihi ;) ler

2011-06-13 @ 12:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0