kalas (?)

Hallå!

idag vaknade jag kvart över ett...!
usch!!!!! hatar att vakna sent...
fick iaf sovt i 12 timmar.

blev till att slänga i sig lite frukost, sedan ut med hunden en snabbis.
efter jag släppt våran hund i sin hundgård, ser jag att hon har tagit dö på en katt...
sprang in till mammsen o bad henne komma ut.
jaa, en vuxen katt låg där, sten död...
mamma fick ta den o slänga den i skogen.
ingen utav våra katter, som tur va.

åååh, blir skogstokig på denna hund!
vi har och funderar skarpt på att göra oss av med henne, då det inte funkar att ha en sån hund...
eftersom vi har en massa smådjur.

aja efter allt med hunden, packade jag snabbt hö.
sedan in o börja fixa iordning mig.

efter jag fixad mig stack jag o mamma till min farbrors tjej för att fira henne.
jättetrevligt att träffa massa från släkten!
go mat, o trevligt folk.

ponnyn fick vila idag... aja gör henne inte så mycket.

imon skall hon ridas, sedan nästa vecka börjar hård träningen!

jaa, orkar inte skriva mer...

ha de bra!

/ Caroliiiiiiiiine

Kommentarer
Postat av: LillaFrökenZippie

Haha hatar också att vakna sent -.- man orkar lxm inte ^^ VÄLDIG trevlig blogg :) mycket underhållande :D fortsätt så, KRAMIZAR !!

2011-06-19 @ 00:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0