lite update iaf..

hej alla!

skrev ju att ja skulle blogga igår kväll.. men det kändes inte riktigt snällt av mig att bara sätta mig vid min data och börja blogga direkt. men ni får lite update nu, + kanske lite ikväll. ska inte lova ngt ;)!

sjukt vad jag saknar caroline, som också bloggar här.. har inte träffat henne på snart 3 veckor(?) galet länge å känner att jag snart får sykfel om jag inte träffar henne snart xx.
men vi ska faktiskt tälta snart, typ imorngon tror jag det var. och jag lär inte tycka om det eftersom vi ska tälta vid en öde strand xx, och jag är sjukt mörkrädd... smarta cheyor som ska tälta då? haha men det lär nog ändå bli roligt :D.

men idag är jag verkligen sjukt trött, och ändå uppe såhär tidigt.. fattar inte hur jag kunde vakna nu. menmen jag knarkar datan lite, sen kanske man ska ta och dra ut i stallet. hhärligtvärre;).

vill ha ny piercing till naveln nu också, har faktiskt hittat en affär inne i nordstan men massa smycken. dom har verkligen mycket smycket och dom är superfina! så jag ska nog dit snart igen. dock kommer jag inte ihåg vad det heter men jaja!

ska ut och jobba på bränna nu xx..


/idaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0