midsommar

Godmorgon!

vaknade typ nyss... efter en hel rolig midsommar!
dock inte så kul när jag fick pratat med ida, om en tråkig grej...

aja, vi hade en massa gäster o småbarn (-.-') här.
trevligt hade vi de!
massa god mat, o trevligt folk.

körde Pluto en stund oxå med småbarna, så de fick ngt att göra.
och eftersom de var så mycket folk i paddocklen blev han ganska stressad osv.
men de gick ok.

idag är jag riktigt trött men ska försöka rida Finesse o köra Pluto :D
mysigt värre!

just nu väntar jag på fruuuuuuuukost !

kommer kanske lite midsommar bilder om jag kan få tbx min dator som är på lagning......
det återstår att se!

aja hoppas ni alla har haft en grymt trevlig midsommar!!

/ Caroliiiiiiiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0