Min tävlings outfit

Slänger upp bilder på de mesta utav min och finesses tävlings outfit!

Min tävlings outfit:

GPA Speed Air Evolution Uni - Tone-on-Tone - Svart/ svart

Racesafe väst- Marinblå
Kingsland handskar- Svart/ grå

Mountain horse ridbyxa- Vit
Kingsland strumpor- svarta nylon eller marinblåa med tjockare tyg
Tretorn advance (Förstärkta) - svarta

Kingsland kavaj- Marinblå

Har även en kortärmad skjorta från CRW och en långärmad från Kingsland ;)
Finesses tävlings outfit:

Kingsland huva- marinblå och Kingsland schabrak- vitt

Treadstone träns remontgrimma- svart

Veredus Olympic benskydd fram & bak- svarta

Orka inte hitta bild på sadeln och magplattan :P
aja, nu vet ni lite vad jag & Finesse brukar ha på oss när vi tävlar!
/ Caroliiiiiiiiiine

Kommentarer
Postat av: hop over to this website

go here for the greatest no appraisal refinance around

2015-05-18 @ 00:40:22
URL: http://first-mortgage-utah.freeweb.me/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0