mysig kör tur

Hej alla goa o glada bloggläsare!

Idag vakna jag runt halv tolv.
drog upp o käka, sedan hjälpte jag till med att resa tältet tills imon.
aa vi ska ha midsommar hos oss imon, och alla får inte plats i vårat uterum så vi skall ha ett tält ist.
sedan stack jag med pappa o hämtade jordgubbar, köpte nya as fräcka gummistövlar! RÖDA TRETORN :D
min andra tretorn gummistövlar har tyvärr dött...
sedan stack vi till std för vi skulle se om min dator var klar, men nej den skulle bli klar efter 3 timmar... lagom surt.
när jag kom hem drog jag ut i stallet o mockade, packade hö osv.
sedan hämta lilleskrutt o köra hnm!
idag körde jag ut bara typ 200 m.
han är speciell, och då ville jag inte ge mig ut speciellt långt...
han blir stressad när man skall vända eftersom de tar tid.
drf blev ute turen kort.
körde en stud i paddocken, sedan kom ett par som skulle kolla katt!
och de kommer o hämtar den lilla pissen på måndag :D
gött som tusan!
Finesse har fått vila i 2 dar... de kan hon förtjäna, jag med.
nu taggar jag inför midsommar festen imon!!!!
så jag önskar er alla en glad midsommar! :D
en liten fråga till er:
VAD vill NI läsa om här? vad ska vi förändra? Bra/ dåligt?

KOM IGEN NU OCH SVARA ALLA SOM LÄSER VÅRAN BLOGG!

/ Caroliiiiiiine

Kommentarer
Postat av: fonkusungnoen

Har frågestund på bloggen, så du kan ju svänga förbi och slänga in en fråga eller två ;)

2011-06-23 @ 23:07:27
URL: http://fonkusungnoen.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

blir det dans runt nån stång imorgon då ? nu behöver det ju nödvändigtvis inte vara midsommarstång bara rent allmänt :D

2011-06-23 @ 23:09:39
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0