photoshop :)!

tjenare !
fortfarande sjuk så idag har jag inte gjort speciellt mkt idag, mest slappat och hoppas på att snart bli frisk.fast jag är igentligen bättre idag, så är säkert frisk imorn. sitter just nu framför tv:n och försöker hitta en bra film att hyra... men jag verkar inte lyckas så bra :o! imorn blir det storstädning i både mitt rum och stallet! sen blir det lång-dag hemma och fiiiiixa miitt håååååår!!! tror jag ska färga det också någon dag, och göra hårförlängning *
*paaaappaaaa*, kostar ju 2000 kr men jaja.tänkte färga det lite ljusbrunt eller så, för det jag har nu är sjukt mörkt. har precis laddat ner photoshop. det är ju faktiskt jätte roligt när man är sjuk :), eftersom man ändå inte har ngt att göra så kan man ju ändå sitta framför datan och redigera och fixa bilder hela dagen för att dröjatid.
inget anat att skriva om idag, imorn blir det defenitivt mer saker att göra för min del! skriva en lista på mobilen annars lär jag glömma ^^.

slänger upp en bild som jag gjorde lite snabbt för en stud sen (på photoshop)





inte så bra men har ju precis börjat. haha!


/idaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0