saaaaaand

go eftermiddag alla sötingar!

idag blev de träning med bästaste Josefine!
hon hade som sagt med sig sin häst, Olle.

det gick ganska okej... inte nöjd om jag skall vara ärlig.
ponnyn var seg, grymt lat. kan bero på att hon inte stod inne inatt och att hon inte gått speciellt mycket nu de sista.

men iaf så hoppade vi lite.
när jag skulle komma en sista gång på ett hinder som låg på 1.10 med bom före så hoppar Finesse inte upp sig ordentligt (LAT PONNY), så hon tar med sig bommen med knäna, och dyker rätt ned i sanden! jag flög över halsen och fick smaka på en omgång sand! haha!
men iaf så drog jag av hela tränset på ngt vänster :s
lite läskigt de dära... men de gick bra, ponnyn var lugn som en filbunke precis efter!
så ingen skada på henne inte!
inte på mig heller, så allt sluta bra.

kan säga att Josefine fick värsta ''chocken'' för de såg värre ut än vad de var!

efter detta med dykningen så fick Jossan ta Finesse en stund o rida henne. så jag tog Olle.
HERREGUD! shit så jävla mycket häst att rida vah! otroligt kul häst oxå, han har världens teknik, guud helt kär i den hästen...

haha vi tog med kameran men knäppte aldrig några kort! smart där

btw, älskar att få sånna här gulliga kommentarer:

Bebo om nu börjar träningen!:
Ni har så gulliga ponnysar :D bästa bloggen <3 :)

blir jätteglad när ni skriver sånt här :')

/ Caroliiiiiiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0