seg dag.

sjukt seg dag idag!
kunde inte sova inatt, eller ja.. har nästan alltid svårt att sova, men somnade vid typ 4-5 inatt och jag vaknade sjukt tidigt.. inte likt mig, verkligen inte!

somsakt ny header, otroligt snygg eller hur? ;) iaf vad jag tycker.

bilder på fölisarna kommer snart, ska bara hämta kameran så det blir ett senare inlägg med bilderna!

guuuuud! jag blir galen nu.. har verkligen inte planerat in ett skit typ nu. eller jo, det blir ju grebbestad den 9 juli, men annars inte så mycket faktiskt. lite små grejer då och då. typ och shoppa... men jag vill iväg, några dagar lixom. åka bort härifrån några/någon dag eller så. men fett det ska bli i grebbestad, caroline drar ju med :D!

ska bara ut till hästarna nu, blir somsakt bilder sen!


/idaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0