seg dag

jaa rubriken...

vaknade 12 idag... panik! hatar att vakna så sent.
har så mycket på dagarna att göra så detta var absolut inget bra.

sov inte speciellt bra inatt alls... sedan blev jag väckt ett tio tusentals ggr i morse.

pallra mig upp, och satte mig vid datorn. har bara varit seg hela dagen... onyttig som tusan oxå. vilket jag hatar!
jag hatar verkligen mig själv när jag är onyttig, lat och bara är allmänt seg.
så idag gick jag bara med hunden en sväng. ponnyn fick vila, och springandet... jaa när ska jag ta tag i de ordentligt?!

aja, en dag kan vara ok att vila... så nu ska jag packa hö och sedan hoppa in i duschen en snabbis.

nästa vecka kommer jag börja träna stenhårt! ponnyn skall gå 2 pass om dan, 5 dar i veckan. jag skall springa varje dag och gå ut med hunden varje dag! finesse måste vara i topp trimm när vi skall till skåne 1 hel vecka, även jag skall ha bra kondis, och vara vältränad.

nej nu ska jag ta tag i det lilla för idag.
sedan blir det sängen runt tolv idag tror jag... ganska lagom tid

ha de bra!

/ Caroliiiiiiiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0